İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Evde Nasıl Para Kazanılır?


Merhaba arkadaşlar internetten para kazanma olayının son günlerde önemi arttı ve ben bugünkü konumuzda sizlere evde nasıl para kazanılır? sorusuna değineceğim. Arkadaşlar evde oturduğumuz yerden para kazanmak mümkün ama bunu bilen, duyan az kişi var. Tabiki de bir gecede milyoner olamazsınız ama emek verirseniz yemeğini de yersiniz. Öğrenci olun, ev hanımı olun ya da zaten bir mesleğiniz olup ek gelir arayan biri olun bu işleri herkes yapabilir. Hadi şimdi asıl meseleye geçelim ve internetten para kazanma olayını biz de öğrenip kazanalım.

Evet arkadaşlar evde nasıl para kazanılır? sorumuza geçelim. Evde, blog yazarak,youtube video yükleyerek, satış ortaklığı yaparak ve daha birçok yöntem ile para kazanabiliriz. Bu yöntemlerinden birkaçını özet geçeceğim diğer konularımda farklı yöntemleri detaylı bir şekilde anlatacağım. 

1.MAKALE YAZARAK PARA KAZANMA

Kardeşlerim, abilerim, ablalarım eğer yazma yeteneğiniz güçlü ise bir konu hakkında birçok cümle üretebiliyorsanız bu sizin için ve interetten para kazanmanız için çok kolay olacaktır. Yapmanız gereken makale satış ilanı vermek ve insanların sizle iletişime geçmesini beklemek. Ücret ise 100 kelime 1 TL ile başlayabilirsiniz daha sonra geliştikçe 100 kelime 2 TL vs. devam ettirebilirsiniz. Makale satış ilanı vermek için şu sitelere göz atabilirsiniz.

1. site için tıkla.

2. site için tıkla.

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

2.YOUTUBE PARA KAZANMAK 

Arkadaşlar bu yöntem tamamen sizle ilgili. Video içeriği üretebiliyorsanız veya bir konu hakkında video eğitim vermek istiyorsanız youtube ile yüksek miktarda internetten para kazanabilirsiniz!!! Ama dediğim gibi tüm olay sizin yaratıcılığınızda bitiyor. Buradan  bir Google hesabı açarak Youtube'a giriş yapın ve videolarınızı yüklemeye başlayın. Tabiki Google hesabınızı Adsense onaylamış olması lazım onu araştırarak öğrenebilirsiniz fazla detaya girmeyeceğim.

Kardeşlerim,abilerim ve ablalarım bunlar internetten para kazanma için ideal yani başlangıç yöntemler diğer konularımda daha farklı yöntemleri göstereceğim.

Eveeetttt... Konumuzun sonuna geldik sayın okurlar. İnternetten para kazanma yolculuğuna benim sayemde başlayanlar olabilir bunun için çok mutluluk duyarım :). Azminizi ve kararlılığınızı hiçbir zaman elinizden bırakmayın ve en önemlisi sakın pes etmeyin sizin diğer internetten para kazanan insanlardan ne farkınız var. Bir de böyle düşünün. Görüşmek üzere Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Makale Yazarak İnternetten Nasıl Para Kazanılır?