İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Merhaba ben Furkan Güneş,

İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim.


Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım. 

Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hüsrandı. Kazandığım para kaybettiğim vakte değmezdi. Bazı sitelerde olan beğenme, paylaşma vs. gibi görev yapıp para kazanmayı da denedim. Bu yöntemde de kazandığım miktar çok azdı. İnternet ortamında sürekli gördüğümüz para kazandıran çiftlik oyunlarını da oynadım fakat yatırım yapmadan hiçbir şey yapamıyorsunuz. Zaten yatırdığınız parayı da 3-4 ay gibi uzun sürelerde alıyorsunuz, o zaman da site kapanmış olabiliyor ve tüm paranız boşa gidiyor. Bu çiftlik oyunlarını yatırım yapmadan oynadım 1 seneye yakın yatırım yapmadan hiçbir şey kazanamıyorsunuz. Link kısaltma yöntemlerini de denedim. 1000 tıklamaya 5 tl veriyorlar, çok iyi para ama 1000 kişiyi ben hiçbir yerde bulamadım. En fazla 30 kişi buldum ve sonuç haliyle yine hüsrandı.


İnternetten para kazanma olayını araştırmaya devam ettim ve sonunda aradığım yöntemi bulmuştum. Bu yöntem satış ortaklığı ile para kazanma yöntemiydi. Ama tek bir sorun vardı. Satış ortaklığı ile internetten para kazanmak için iyi bir eğitim almanız gerekiyordu ve bu eğitimi ücretsiz bir şekilde almanız mümkün değildi. Bu sefer araştıracağım şey bu eğitimi veren en iyi set hangisiydi ? Çoğu yerde tavsiye edilen set ''Master Kazanç Dijital Eğitim Seti'' idi. Buraya tıklayarak bu ürüne göz atabilirsiniz.





KISACA SATIŞ ORTAKLIĞI

--> İnternet üzerinden satılan bir ürüne satış ortağı olursanız ve bu ürün sizin sayenizde satılırsa siz o satıştan komisyon alırsınız. Mesela 50 liralık bir ürün var ve siz buna satış ortağı oldunuz. O ürün sizin referans linkiniz üzerinden satıldıysa, komisyonuna bağlı olarak (ör: %50 komisyon) 25 lira kazandınız bile :)  Hiç beklemeyin ve Satış Ortaklığınıza ilk adımınızı atın, devamı gelecek ve iyi ki satış ortağı oldum diyeceksiniz :)



SATIŞ ORTAKLIĞI MESLEĞİNİ KİMLER YAPABİLİR?

- Sabırlı İnsanlar

- İnternetten Para Kazanma Gerçeğine İnanan İnsanlar

- Sonuna Kadar Azimli Olan İnsanlar


NELERE İHTİYACIMIZ VAR?

-->SADECE BİLGİSAYAR VE İNTERNET

Araştırmalarımın sonunda internetten gerçekten para kazandıran yöntemi bulmuştum! Hayallerim gerçek oluyordu!

Ben de şu anda sizin düşündüğünüz gibi ürünü satın alıp almama konusunda kararsız kaldım. Ama her yerde ürün ile ilgili olumlu yorumlar vardı. Ürünü denemeye karar verdim ve satın aldım. Bu sette her şey o kadar ayrıntılı ve başarılı bir şekilde anlatılıyordu ki sadece bilgisayar açıp kapatmayı bilen bir insan bile bu eğitimi alarak internetten kolayca para kazanabilirdi. Aldığıma hiç pişman olmadım çünkü gerçekten bu eğitim seti ücretinin karşılığını veriyordu.

Nedir Bu ''Master Kazanç Dijital Eğitim Kitabı''?

Master Kazanç Dijital Eğitim Kitabı, sizin satış ortaklığı yaparak internetten para kazanmanızı sağlayan bir eğitim setidir. Bu eğitim seti ile ilgili herkesin yorumu olumlu. Çünkü eğitim setinde her şey ayrıntılı olarak ve anlaşılır bir şekilde anlatılıyor. Bu yazımı şu anda okuyan sevgili kardeşlerim, siz de internetten gerçekten para kazanmak istiyorsanız artık araştırma yapmayı bırakın ve bu yöntemle internetten para kazanma yolculuğunuza başlayın. Master Kazanç Dijital Eğitim Kitabı ürününü size tavsiye ediyorum ve biraz emek verdikten sonra internetten para kazanmayı gerçekten başaracağınıza inanıyorum.

Master Kazanç Dijital Eğitim Kitabı'nı incelemek için tıklayın...

Not: Umuyorum ki internetten para kazanma konusundaki tecrübelerim size yardımcı olmuştur. Biraz sabırlı olun ve azmedin en kısa sürede siz de internetten para kazanacaksınız. Eğer takıldığınız yer olursa ya da sormak istediğiniz bir konu olursa aşağıdaki mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

E-Mail: n.furkangunes@gmail.com

SEVGİLERİMLE...

Furkan Güneş

Yorumlar

  1. Bu Mayo Clinic'ten genel bir duyuru ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Makale Yazarak İnternetten Nasıl Para Kazanılır?