İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Bilgisayar Başında Para Kazanmak !


Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlerle '' Bilgisayar Başında Para Kazanmak ! '' adlı konuya değineceğiz. Bilgisayar başında, evinizde veya ofisinizde rahat bir şekilde para kazanmak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Her zaman dediğim gibi öncelikle internetten para kazanma olayına inanmanız lazım. İnternetten kazanılan servetlere izleyici olmayıp da siz de bir an önce kazanmaya başlamalısınız. Bilgisayar kullanmayı biraz da olsa biliyorsanız eğer iyi kazançlar elde edeceksiniz. İnternetten para kazanma olayına inanıyorum ama bu yetiyor mu ? Hayır ! Arkadaşlar sabırlı ve azimli olmazsanız eğer inansanız dahi bu işi yapamazsınız. Çünkü sabırlı olmak gerçekten çok önemli bir özelliktir. Sabrın sonu ise selamettir. Önce emek vereceğiz, vereceğiz ve sonrasında ise yemeğimizi yiyeceğiz :) İnternetten para kazanma konusuna inanıyorum ayrıca sabırlıyım ve de azimliyim diyorsanız konumuza geçelim o zaman.

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

Evet arkadaşlar konumuzun adı bilgisayar başında para kazanmak ama bazı yollar var ki bilgisayar başında olmasanız bile para kazanabiliyorsunuz. Hadi ilk yöntemimize geçelim o zaman. Kaç konudur değinmediğim bir yola tekrar değineceğim. Arkadaşlar güzel yazı yazabiliyorsanız Makale yazarak para kazanmaya anında başlayabilirsiniz. Bu yolla ilgili detaylı bilgi almak için önceki konularıma bakmanız yeterli olacaktır. Diğer yolumuz ise biraz önceki yolla alakalı. Hem güzel yazı yazıyorsunuz hem de yaratıcıysanız Blog yazarak para kazanmaya başlayabilirsiniz. Tüm yollarda sabırlı olmak lazım ama bu blog işinde biraz daha fazla sabretmemiz lazım. Bu yolla ilgili detaylı bilgiyi yine önceki konularımda bulabilirsiniz. Diğer yolumuz ise eğer çok iyi bir bilgisayar kullanıcısıysanız oyun, program vs. yaparak satabilirsiniz. Bunu detaylı olarak internetten araştırın derim. Yine bilgisayar kullanmayı iyi bilenler için ücretli logo tasarımı yaparak da internetten para kazanabilirsiniz.

Arkadaşlar bir konumuzun daha sonuna geldik. Yazılarımızın devamı gelecektir. Siz yeter ki inanın, sabredin ve azmedin. Gerisini hiç düşünmeyin, siz farkında olmadan bile para kazanmaya başlayabilirsiniz. Bir önemli tavsiye daha: Asla ama asla pes etmeyin. Eninde sonunda kazanacaksınız biraz uğraşın yeter. İnternetten para kazanma yolunda herkese başarılar dilerim, kolay gelsin :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Evde Oturduğumuz Yerden Para Kazanmak !