İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Blog Yazarak İnternetten Para Kazan!


Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuzda sizlere blog yazarak internetten para kazanmayı anlatacağım. '' Bu işi kimler yapabilir? '' diye bir sorunuz varsa hemen cevap vereyim. Blog yazma işini, öğrenciler, ev hanımları, ek gelir arayanlar ve hatta emekli insanlar bile yapabilirler. Sadece biraz bilgisayarla ilgili olmaları yani kullanmayı bilmeleri gerekiyor. Blog yazmak, bazıları için çok kolay olsa da bazılarına çok zor gelebilir. Çünkü blog yazmada biraz yaratıcı olmak gerekiyor. İnternetten para kazanmak istiyorsak özgün olmak lazım, kendi düşüncelerimizi paylaşmamız lazım. Özgün ve yaratıcı olalım ki Google arama motorunda üst sıralara çıkalım ve insanlar bizim blogumuza akın etsinler. Böylece ne kadar fazla ziyaretçimiz varsa o kadar da kazancımız olur :) Ama ilk başlarda sabırlı olmamız lazım. Sabırsız bir insansanız, blog kurup yazımı yazıp hemen para kazanayım diyorsanız bence bu işe hiç başlamayın. Çünkü hayal kırıklığına uğrarsınız ve üzülürsünüz. O zaman şimdi Blog Yazarak İnternetten Para Kazanma konumuzu adım adım anlatmaya geçelim.

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

BLOG YAZARAK İNTERNETTEN PARA KAZANMAK!!!

1. Arkadaşlar öncelikle buraya tıklayarak blogger sitesine gidelim ve Google hesabımız ile sağ üst köşeden oturum açalım. (Google hesabınız yoksa buradan kendinize bir Google hesabı açın ve oturum açın.)

2. Oturum açtıktan sonra Yeni Blog butonuna tıklıyoruz ve Blogumuzun başlığı ve blog adını girmemiz için karşımıza bir yer geliyor. (Buraları kendimize göre yani blogumuzun konusu ne ise ona göre dolduruyoruz.)

3. Zaten arayüz Türkçe olduğu için fazla detaya girmeyeceğim. Sol menüdeki kayıtlar bölümünden yeni kayıt diyerek ilk blog yazınızı yazabilirsiniz. İstatistikler bölümünden blogunuza kaç ziyaretçi geldiğine bakabilirsiniz. Diğer bölümlerden tema vs. ayarlayabilirsiniz. Kazançlar bölümü blogunuzdaki içerik arttıkça ve blogunuz geliştikçe açılmaya başlayacaktır. O yüzden bu bölümde sabırlı olmamız lazım. Kazançlar bölümü açıldıktan sonra Adsense Kayıt Ol butonu çıkacaktır. Oradan Adsense'ye kayıt olup kazanmaya başlayabiliriz. Bol kazançlar.

Evet arkadaşlar bir konumuzun daha sonuna geldik. Blog yazarak internetten para kazanılabileceğine inanarak bu işe başlamanızı tavsiye ederim. Başarılı çalışmalar dilerim. İnternetten para kazanma konusuna tüm azmimizle devam ediyoruz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Evde Oturduğumuz Yerden Para Kazanmak !