İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Ek Gelir Sahibi Olmak İster Misiniz?


Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlerle '' Ek Gelir Sahibi Olmak İster Misiniz? '' adlı konuya değineceğiz ve internetten para kazanma yolunda ilerlemeler kaydedeceğiz. Arkadaşlar ek gelir sahibi olmak istiyorsanız bu işlerden para kazanmaya inanmalısınız. Her zaman dediğim gibi inanç her işin başında gelir. Önce inanmalıyız, ardından sabır ve azim ile yolumuza devam etmeliyiz. Ek gelir dediğime bakmayın. Hiçbir yerden geliriniz olmadan da para kazanabilirsiniz. İster öğrenci olun, ister emekli, ister ev hanımı... Herkes bu işleri yapabilir. Ama dediğim gibi internetten para kazanma gerçeğine inanmalısınız ve azimli bir şekilde çalışmalarınıza başlamalısınız. İşte ben de nereden başlayacağını bilemeyenler için bu yazıyı hazırladım. Kendinize uygun bir yöntem seçin ve kazanmaya başlayın. İlk gün hatta ilk ay bile kazanamayabilirsiniz. Bu yüzden sabretmek önemli bir konumda yer alıyor. Bir gecede milyoner olma hayalleriniz varsa bu işlere hiç başlamayın derim. Ama ben inanıyorum, azmederim de sabrederim de diyorsanız o zaman konumuza geçelim :)

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

Evet arkadaşlar her şeye rağmen ben bu yolda varım dediğiniz için teşekkürler. Sizin için zor olmayabilir, her şeye rağmen dedim, çünkü inanç olabilir ama sabır ve azim herkeste yoktur arkadaşlar. Neyse ilk yolumuzdan başlayalım. Arkadaşlar önceki yazılarımdan da bildiğiniz gibi ilk yolu hiç bahsetmediğim yollardan anlatıyorum. Bu yoldan da hiç bahsetmedim sizlere. Eğer fotoğraf çekmekte iyiyseniz güzel çekimler yapıyorsanız, çektiğiniz fotoğrafları satarak internetten para kazanabilirsiniz. Arama motorundan stok fotoğrafçılık olarak ararsanız bu yöntemle para kazanmanızı sağlayan siteleri bulabilirsiniz. Diğer yöntem ise internete dosya yükleyerek para kazanmak. Arkadaşlar ilgi çekici bir konu hakkında o konu ile ilgili dosya yüklerseniz konu farklı olduğu için indiren kişi sayısı artar ve siz de paranızı kazanabilirsiniz. İnternetten bu konu hakkında detaylı araştırma yapabilirsiniz.

Evet arkadaşlar bugün önceki yazılarımda hiç bahsetmediğim 2 yöntemden bahsettim. Yolunuzdan asla dönmeyin ve pes etmeyin. Blogumuz bu konu üzerine kurulu olduğu için böyle yazılarımızın devamı gelecektir. İnternetten para kazanma yolunda herkese başarılar dilerim, kolay gelsin :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Evde Oturduğumuz Yerden Para Kazanmak !