İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Evde Ne İş Yapılabilir?


Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlerle beraber '' Evde Ne İş Yapılabilir? '' konusuna değinip internetten para kazanmayı öğreneceğiz. Bu soruyu soruyorsanız yüksek ihtimalle ya öğrencisinizdir ya emeklisinizdir ya da ek gelir sahibi olmak isteyen birisinizdir. Kim olduğunuz farketmez çünkü herkes, evde güzel işler yaparak iyi paralar kazanabilir. Ama en başta sabırlı ve azimli olmak gerekiyor tabii. Çünkü bu işler biraz sabır ve azim istiyor. Anlatacaklarım ev hanımları için de geçerli olacak. Bazı yöntemler erkekler için uygun olmayabilir ama onu konunun devamında anlarsınız zaten. Şimdi konumuzun ön konuşmasına devam edelim ve aynı zaman da internetten para kazanma işini öğrenmeye devam edelim. Arayıp arayıp bir türlü iş bulamayan insanlar da bu işleri yapabilir çünkü dediğim gibi inandıktan ve azimli olduktan sonra herkes bu iş için uygundur. O zaman sizi daha fazla bekletmeyeyim ve konumuzun daha detaylarına inelim.

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

Evet arkadaşlar. '' Evde ne iş yapabilirim? '' sorusuna artık son verelim ve cevaplandırmaya başlayalım. Arkadaşlar evinizde bakıcılık yapmak, bence evde para kazanmak için yapılacak işlerden güzel bir tanesi. Evde bebek bakıcılığı veya yaşlı bakıcılığı yapabilirim diyorsanız bu işe hemen başlamalısınız. Önceki konularımda da her zaman belirttiğim ama bu konumda da değineceğim bir iş yöntemi daha var. El işi yapıp satmak :) Evet bu iş yöntemini birçok kez duymuş olabilirsiniz ama böyle bir yeteneğiniz varsa el işlerinizi yapıp satabilirsiniz. Evde nasıl satabilirim? diye sorarsanız hemen cevaplandırayım. Satış için en iyi yol sosyal medya ama öncelikle belli bir kitleye ulaşmak lazım. İşte bu iş için sabır lazım, belli bir kitleye ulaştıktan sonra güzel satışlar yapabilir ve internetten para kazanabilirsiniz. Satış için diğer yol ise Gittigidiyor vs. gibi online alışveriş sitelerinden satış yapabilirsiniz. Arkadaşlar sadece tek bir şeye odaklanmayın. El işleri diyorum yani kurabiye de yapabilirsiniz dikiş de yapabilirsiniz aklınıza ne gelirse, hangi işte yetenekli iseniz ona yönelin ve kitlenizi büyütüp satışlarınıza başlayın.

Kardeşlerim bir konunun daha sonuna geldik ve birkaç merak sorusunu daha cevaplandırdık. Hiçbir zaman pes etmeyelim, azimli ve sabırlı olalım lütfen. İnternetten para kazanma yolunda başarılar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Evde Oturduğumuz Yerden Para Kazanmak !