İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

Resim
Merhaba ben Furkan Güneş, İnternetten para kazanmaya mı ihtiyacınız var? Öyleyse bu yazımda aradığınız gerçek yöntemi bulacaksınız. Ben de bir zamanlar bunun için çok uğraşmıştım ama fazla kazanamamıştım. En sonunda gerçekten kazandıran bir yöntem buldum. Şimdi sizlere fazla işe yaramayan yöntemleri ve gerçekten işe yarayan tek yöntemi göstereceğim. Not:  Okumayı fazla sevmiyorsanız buraya tıklayarak evde oturduğum yerden internetten para kazandığım gerçek yöntemi öğrenebilirsiniz. Liseye 1 sene önce başladım ve okulum evimize çok uzak.Günlük 10 liraya yakın otobüs ve dolmuş ücreti veriyorum. Bu ve bunun gibi okul masraflarımı kendim karşılayabilmem için internetten para kazanma olayını araştırmaya başladım.  Birçok yöntem denedim. Anket doldurma sitelerinde 1 anket dolduruyordum 0.25 tl falan para kazanıyordum ama 1 anket 15 dakikaya yakın sürüyordu. 15 dakika için 0.25 tl çok azdı yani vakit kaybıydı. Reklamlara tıklayıp para kazanma yöntemini de denedim. Onda da sonuç hü

Öğrenciler İçin İnternetten Para Kazanma Yolları !


Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlerle '' Öğrenciler İçin İnternetten Para Kazanma Yolları ! '' adlı konuya değineceğim. Öğrenciler için dedim ama bazı yolları herkes yapabilir. Ama öğrenciler için daha kolay olabilir bu yollar, vakit açısından. Her zaman dediğim gibi internetten para kazanma gerçeğine inanmak zorundasınız. İnanmadan hiçbir işi başaramazsınız. Mesela bir liseye geçeceksiniz, bir lise var ona yerleşmeyi çok istiyorsunuz. Ama yerleşeceğinize inanmıyorsanız ne kadar çalışsanız da o liseye yerleşemezsiniz. Eğer o liseye yerleşeceğinize inanırsanız düzenli bir şekilde iyi bir çalışma ile o liseye yerleşirsiniz. Çünkü bunu yapacağınıza inanıyorsunuz. İnternetten para kazanmak da bunu gibi. Para kazanabileceğinize, bunun mümkün olduğuna inanın ve birazdan anlatacağım yollarla kazanmaya yavaş yavaş başlayın. İnanç en önemli unsurlardan ama inancın yanında bazı şartlarımız daha var. Sabır ve azim. Evet arkadaşlar sabırlı ve azimli olmayan hiç kimse bu işleri yapamaz. İnternetten para kazanma gerçeğine inanıyorum, sabırlıyım ve azimliyim diyorsan o zaman konumuza geçelim :)

Evde Oturduğum Yerden İnternetten Nasıl Para Kazandım? Hayat Hikayemi Öğrenmek İçin Tıklayın..

Evet arkadaşlar internetten oyun yapmayı öğrenerek ve gittikçe kendinizi geliştirerek güzel paralar kazanabilirsiniz. Siz geliştikçe yaptığınız oyunlar da güzelleşecek ve paranızı kazanacaksınız. Tabii bu tamamen sizin yeteneğinizle alakalı. Bilgisayar kullanmayı fazla bilmiyorsanız diğer yöntemlerimize geçelim. Evimizde oturduğumuz yerden online anket doldurarak da iyi paralar kazanabiliriz. Ama önce güvenilir anket doldurma sitelerini araştırmanız gerekiyor. Diğer yolumuz ise el becerimiz ile alakalı. Eğer el beceriniz iyiyse yaptığınız el işlerini internetten satabilirsiniz ya da yaptığınız kurabiyeleri pastaneciye satabilirsiniz. Bu da tamamen sizin yeteneğiniz, becerikliliğiniz ile ilgili. El işlerimi nereden satabilirim diye soruyorsanız Gittigidiyor vs. gibi alışveriş sitelerinden ya da Sosyal Medyadan satarak internetten paranızı kazanabilirsiniz. Gördüğünüz gibi bu işlerin neredeyse tamamı sabır ve azim gerektiriyor, kolay yöntemler bile...

Evet arkadaşlar bir konumuzun daha sonuna geldik. Umarım iyi bir yerlere gelirsiniz ve sürekli olarak para kazanabilirsiniz. Sabırlı ve azimli olursanız bunu, bunları yapabileceğinizden hiç şüphem yok. Asla ama asla pes etmeyin. İnternetten para kazanma yolunda herkese başarıları kolay gelsin :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternetten Nasıl Ayda 1000 TL Kazanılır? Hayat Hikayem!

İnternetten Kazanç Elde Etmenin Yolları !

Evde Oturduğumuz Yerden Para Kazanmak !